19 april 2007

Vackrare än Messi (jag tänker alltid på dig i april)

Har ni sett Messis mål?

Klart ni har, herrejävlar vad vackert. Inte dåligt av en 19-åring.

Och här i ankdammen jublar vi åt Albin Ekdahl.

---

Om Messis mål var vackert blev jag påmind om något ännu vackrare igår.

Av någon anledning så är hon april för mig. Jag vet inte ens om det var i april jag ville ha henne men inte fick henne. Det kanske är allt utom månaden som stämmer överens med dagens låt..

Vi var fulla båda två och jagade morgonen längs avenyer. Tyvärr fick jag ingen kyss att bygga en dröm på. Men så är ju jag ingen och hon aprilhimlen.

Dagens låt: Minnen av aprilhimlen med Håkan

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe.. va filosofiskt,

men skit i det, jävlar sicket mål han gör, bättre än don diego om du frågar mig. han gör ju allt i ett högre tempo!

Hurricane Ek sa...

Klart att det är bättre gjort än diego, men sen kanske man kan tvista om det är större att göra målet i VM än spanska cupen.