28 april 2008

Exklusivt! Läs allt om Jens-Åkes frisyrchock!

Nu ska jag försöka få rätt på den här skutan, som också kallas blogg, en gång för alla. Snart har Jens-Åkes misslyckande snabbare inläggsfrekvens.

Vi återkommer snart till Jens-Åke, men först lite fotboll.

Derby ikväll. Och derbyn är alltid lika förrädiska. Speciellt med tre vinster i ryggen. Aj, vad ont fallet gör vid en förlust. Men vi förlorar inte.

Eller gör vi det?
--
Göteborg onsdag-lördag. Förutom en finare lax blev jag faktiskt inte utsatt för någon större fiskpropaganda. Är dock fortfarande lite bitter över att jag avböjde resan till Starke Arvid Arena. Det verkar ha varit en gudomlig match.

Jag fick istället återse Skövdes kommande bidrag till sportjournalistiken och det var ju såklart inte så dåligt det heller.
--

Jag ska inte till Olympia ikväll. Jens-Åke däremot, han åker dit. Med nyrakad skalle. Det kan väl bara gå på ett sätt? Förövrigt undrar jag hur världens mest förvirrade bloggskribent bestämde sig för sin nya frisyr. Gissningsvis har han lyssnat och tittat lite för mycket på videon till sjumilakliv.

Jag kommer inte heeeeeeem, ikväääääääääääll.
--
Jens-Åkes andra favoriter är Rongedal. Fler frisychocker att vänta alltså.
--
Och Per, den gamle räven, fyllde år i lördags. Trots att vi försökte rasera hans nya, mogna fasad med en chockattackpaparazzibild i present, visar han återigen att han är äldst i gruppen. Han ringde förut och hade skrivit en inköpslista(!) till valborg.

Den innehöll förövrigt ingen alkohol.
--

Sådär. Dags att börja ladda för match. För Jens-Åke är det dags att kasta loss och att lära sig slåss.

3 kommentarer:

Filip sa...

Kan man fylla år om man inte finns? Passar en kofta bättre om man rakar av sig håret?

Anonym sa...

Tss, slåss kan jag redan, det kan alla skåningar. Desto närmare Danmark desto bäste slåss man faktiskt. Försöker ge mitt utseende en dansk toutch. Rött och rakat, samt mitt danska namn. Det är perfekt.

Fast om sanningen ska fram ville jag se exakt hur mkt min hårfäste krypit upp. Inte sååå farligt mkt visade det sig.

Btw, eftersom du inte kan låta bli att skriva om mig och min fantastiska blogg...= )...Fixa rätt länken till den för fääään!

Bra inlägg! Mindre bra var matchen

Eken sa...

Ni förlorade...