31 januari 2008

Trött, trött, trött. Att jobba tär på mig.

Jag hade sparat ett relativt pretentiöst inlägg här. Trodde jag. Nu är det borta. Trist för er. Nu blir det pladder istället.
--
Det är mycket om fenomenet facebook jag inte förstår, men på senare tid har jag lagt märke till just en liten detalj. Folk lämnar grupperna dom är med i. Det verkar blivit en epidemi bland mina, så kallade, vänner. Många grupper har sitt namn skrivna i versaler. Sådana grupper skulle jag också lämna.
--
Junior flyttade över sundet idag. Jag rycker lite på axlarna nu. Men jag kommer sakna mottagningarna, steget och finterna. Och målen.
--
Oskar Carlén fick i gårdagens sportnytt frågan om han märkte av att han hade blivit flickfavorit (fruktansvärt märklig fråga?). Oskar log lite lurigt mot reportern och sa "Ja, det har man väl märkt". Nu blir jag givetvis nyfiken hur han märkt av favoritskapet hos flickorna. Har handbollsspelare groupies? Har handbollsspelare i Ystad groupies?

Kanske har jag funnit ett uppslag för min C-uppsats..
--
Nu ska jag se på Mulders nya serie för första gången. Man ligger långt efter...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, iallafall "förr i tiden", alltså på "min tid"...........