17 september 2008

Tack och godnatt

Jag lämnar in. Det här funkar inte. Någonting måste göras, men jag kan inte göra det. Någon måste avgå, men jag kan inte göra det heller. Eller? Jo.

Maktlösheten gör att jag nu lämnar in min avskedsansökan och säger upp mig som supporter på omedelbar verkan.
--

Kära MFF,

Efter att ni snubblat till er en vinst uppe i Gefle så trodde jag att ni flörtade lite med mig igen. När ni sedan gör bort er två matcher i rad så har jag tappat hoppet.

Jag älskar ju er. Men jag inser nu att min kärlek är totalt obesvarad. Efter att ni gett mig en käftsmäll och spottat mig i ansiktet har jag insett att ett förhållande ska vara finare än så.

Förhoppningsvis tar ni in på rehab och förändrar er. Under tiden säger jag adjö tillsvidare.

Det fanns en tid då ni var allt, men nu har jag tröttnat på era lögner. Ni är luft för mig. Imponerande värdelös luft.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä-nä nä stopp där !! det är i motgång supportrar behövs !! Du är född med ljusblåa gener kom ihåg det (o de´va´jag som betalade årskortet...)............

Anonym sa...

Så det är inte OK att klippa sönder årskortet? Fasen också!

stridsman sa...

jag ska inte strö nåt salt i nåt sår, så jag säger väl något i stil med håll ut håll ut, för nästa år..