4 februari 2009

Bloggdöd och hopp

Det bloggas för dåligt. På alla håll och kanter.

Ska bli intressant och se ifall Örebroarn tar upp bloggandet när han far till Kina.

Läste häromdan att det finns lika många bloggare i Kina som det finns tyskar i Tyskland. Ni vet ju alla att det finns jäkligt många tyskar i Tyskland, så ni kan bara tänka er hur många bloggar det finns i Kina.

Kommer Örebroarn falla för bloggtrenden i sitt nya hemland?

Jag hoppas. Förut hade jag fullt upp att följa alla bloggar. Nu är de enda bloggarna i mina bokmärken som faktiskt uppdateras Ekwalls och Lauls.

Kom på mig själv att jag inte följer Birros blogg. Läst sporadiskt, men inte följt. Nu är den dock bokmärkt. Han gav mig nämligen lite hopp.

Jag har ingen utbildning. Jag har aldrig bott i Stockholm. Jag är inte journalist.

Där har ni tre av mina styrkor.

Då jag uppfyller 2 av kriterierna kanske det kan bli något av mig också en dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit bäst att jag uppdaterar lite grann. kanske lite bilder från södern? från malmö...!

Anonym sa...

jag skriver mest ursäkter på min blogg om varför jag inte uppdatera nu för tiden, det är det senaste