13 februari 2009

Igår blev jag bemött av ilska ifrån inte bara en, utan två kunder. Dem gillade inte det jag sa. Vissa hade accepterat det jag sa, andra blivit lite irriterade medan de här två blev arga och otrevliga.

Det är givetvis mitt fel att du inte betalar för tjänsten som du vill använda. Det är inte heller ditt, utan mitt fel att du nu inte vill köpa tjänsten men ändå använda den trots att den inte är tillgänglig.

Och naturligtvis ska jag vara överlycklig för att just du, å allsmäktige kund, vill komma till mig just nu. Därför ska jag göra ett undantag, exclusive, för dig då du är så (o)trevlig.
--
Jag förstår inte hur förbannad man kan bli för ingenting?

Kanske är det februari. Kanske har dem inte fått en kram på länge.

För mig räcker det att vara lite bitter över dessa saker. Men okej - ska vi ha krig här i världen så vill det till att folk blir lite arga också.

Inga kommentarer: