18 augusti 2008

Sms-poesi

"I skärselden. Jag är ganska varm. Jag brinner."

Det är förmodligen bara misslyckandet som blixtsnabbt kan svara som ovan på ett "var är du-hur är det-vad gör du-sms". En lördagskväll.
--
Ett ännu klockrenare sms ramlade in under fredagen. Men det är en hel bok och det orkar jag inte skriva just nu.
--
På tala om böcker och mästerverk..och misslyckandet... Vad hände med den bloggen egentligen?

Försvann med håret? Ryktet säger nämligen att Misslyckandet gått och blivit flint.

Och med flint syftar jag inte på staden i Michigan, USA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte flint längre och misslyckandet är på g. Jag skyller på Avis.

Men trevligt att du gillade mitt sms,med rätt mängd öl i kroppen förvandlas jag till ett diktande geni. Ett ondskefullt diktande geni. Därför jag var i skärselden.