17 mars 2007

Fredag med mycket köttfärssauce och öl, men ingen kärlek

Idag har varit en bra dag. En solig fredag fylld med lite jobbutbildning, träning, köttfärssauce, after school och after work.

Ölen som dracks på kårens after school visade sig vara historisk(a). För första gången i karriären var Fab3 (+stackars catalina med vän) ute och ”bara tog några öl”.

Trots detta var det som vanligt högt i tak runt bordet. Vedertagna (rentav klassiska) uttryck och historier togs upp, men även nya kom upp till ytan.

--

Men inte en dag utan skit. Inte nog med att min cykel fortsätter krångla, nu ger snart min MP3-spelare upp. Det vore….ja, fan..döden.

Utan cykel och musikspelare tar det nog ingen längre tid innan jag nyttomaximerar ett rep.

Och nu har det börja regna också.

--

Utöver dessa missöden var ju det här en bra dag. En dag jag skulle vilja dela med någon fin. Men.

Det är fredag, jag är inte kär.

1 kommentar:

Anonym sa...

läser anna denna blogg?