27 mars 2007

Låt oss fly..

I september tänkte jag åka till Hongkong en sväng. Ska bli trevligt, förstås.

Stridsman, som kommer att bli min medresenär, fick besked i fredags via telefon. Handläggaren sa att Göteborgaren nominerats till en av högskolans två platser. Plats nummer två hade gått till innehavaren av denna blogg.

Maxflyt.

Ni, mina kära och få bloggläsare, får alltså beskedet först idag. Beklagar detta, men skyller dels på glädjerus, men även på att en viss nervositet över att inte komma iväg har infunnit sig.

Men det löser sig alltid, jag/vi ska iväg.

Ödeshög – Malmö – Hongkong. Känn på den, han avancerar.

--

Till sist två annonseringar.

Någon som har en cykel, gärna dammodell med korg, till salu för billig penning?

Någon som vill/känner någon som vill hyra en fin studentlägenhet i sommar/höst i andrahand?

Kontakta då mig, så har jag två bekymmer mindre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

är studentshiten ledig för oss vanliga döda? tänkte om man får ett ryck o vill röra sig..
fast ja.. eller nja nej.. jo men ja kanske.. ahhh!!

Hurricane Ek sa...

du kan ju bli student annars, ta en halvfartskurs eller nåt annat slappt.

alternativt hyra svart. (oj, sa jag det? näää)

Anonym sa...

idrottsvetenskap - inriktning Sumo...lr va är det frågan om här??