4 mars 2008

Mer TV till folket

Det händer inte ofta. Så när väl en engagerad kommentar från en 'utomstående' trillar in blir man ju förstås glad.

Läs Lasses reflektion om MKB och deras TV-strul i kommentarerna på förra inlägget!
--
Givetvis kommer jag blogga mer i frågan. Det ska bli min hjärtefråga. Kanske något i stil med Birros kamp mot Försäkringskassan? Det lönar ju sig att reagera, som den gode Birro själv skriver.

Med ett argt studenthus och en Lasse i ryggen kanske det kan gå att skapa förändring?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör så det ryker! ;-)

Om MKB får TV6 gratis, så ska dom fanimig släppa igenom den gratis.

Jag har funderat på att maila Sydsvenskan, Plus-Sverker, Janne Josefsson o hela bunten.

Har du oxå funderat på vad som hände med den kaxige Gustav Fridolin?! Sen han kom till TV4 blev han osynlig. Alla förväntningar föll platt till marken. Eller ska vi ge honom en chans till comeback, genom att bussa honom på MKB? :-D

BLOGGA PÅ!!!
Champions League till folket!!!

Johan-Erik sa...

Hej!

Jag har skrivit ett brev till Viasat om det här. Det skickar jag på måndag den 3 november. Jag hoppas verkligen att Viasat kräver att MKB återför TV6 till basutbudet där den hör hemma.

Mvh

Johan-Erik