17 maj 2007

Jaha, här sitter jag och googlar

En av bloggens trogna (eller kanske enda?) läsare påpekade häromdan att jag glömmer bort att skriva om mig själv.

Fine, vill ni höra? Nej. Ångest och sömnproblem har det nog bloggats tillräckligt om.

Och vill ni verkligen veta att jag just nu sitter här och googlar på morgondagens intervjuoffer?

Nej.

Men kul att notera är att personen i morgondagens intervju får 89500 googleträffar. I tisdags intervjuade jag ordföranden för en av landets större fotbollföreningar. Han hamnade på ungefär 75 000 träffar.

Men vad detta säger mig vet jag inte. Google förklarar inte livet som fotboll gör.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra där Gustav!!

Anonym sa...

Hur många googleträffar har du då? =)

Hurricane Ek sa...

Det vill jag inte veta. Men söker skulle man söka mig på google skulle det nog förklara en sak i varje fall. I'm nobody!