8 maj 2007

Match 5, utan Junior men med en strålande yxa.

Jaha, det var match nummer 5. Helt klart en konstig match, jag vet inte riktigt vad jag tycker.

Men att MFF hade det lättare mot AIK, att Junior måste bli frisk och att Yksels första 45 var strålande bör och kan konstateras.

Ska skriva ett matchreferat som övning, får se om det kommer upp här.

Jag var med på presskonferens, kul att delta men det hände givetvis inget jättespännande.

Tony Gustavsson låter smart.

--

Det blir mycket MFF och fotboll här nu, därför passar jag på att bjuda på något annat.

Jag vet nämligen redan nu vad jag önskar mig i julklapp, nämligen...dockan Sid!

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Åhh... ge mig! Och den där Junior skulle kanske behöva en Buster. =)

Anonym sa...

själv vill jag ha en sån här http://www.starstore.com/acatalog/slash-box-set-2-e.jpg

Anonym sa...

...och nu lämar IFK-tåget stationen. Care to join?

Hurricane Ek sa...

Till rättegång, eller var skulle ni!?

Anonym sa...

får du va med på presskonferenser, spännande. själv har jag rätt trist, sitter jag mest å slöar, å dricker hel del kaffe förståss!