17 maj 2008

En epok (nåja) har gått i graven

Jag trodde bara att det handlade om en paus. Ett litet break. Det var långt värre än så. Göteborgarens blogg verkar inte finnas längre, och har nu lämnat oss i stor sorg och saknad.

Men det slutar ju inte där. Snart flyttar han från Skåne också. Otäck utveckling.

Han är alltså en enklare radering av sin facebook ifrån att inte existera längre. Ett byte av telefonnummer och planen på det perfekta försvinnandet är fulländat.

För vem fan hittar honom i Göteborg bland alla trådbussar, kranar och indieklubbar?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Shiit, att du genomskådade mig så, min plan var ju att successivt tyna bort ur folks medvetande genom att försvinna lite här och lite där..

Men inte än - nästa vecka återfinns jag på Orkanen, våning 4, där jag ska stationera mig under en vecka!

Anonym sa...

Orkanen, våning 4, är det nya svarta.