2 maj 2008

Från Kalifornien, via BKK till...Åkarp

Dagen har varit okonstruktiv. Pluggmässigt sätt. Istället har husliga göromål fått ta en stor plats. Och Beach..hrrrm..20..12.

Kanske svårt att vara konstruktiv när arbetarnas dag gick åt till att plöja nio avsnitt Californication. Mulders beteende är en aning..destruktivt.

Imorgon ska jag dock studera. Eftersom min kollega är i Bangkok och scoutar ping-pong lirare känns det som att jag får ta tag i taktpinnen här på hemmaplan.

Sen så ska jag klippa mig också. Dock inte skaffa ett jobb. Jag känner att det kan bli klurigt på en lördag.
--
Kvällen ska spenderas i Åkarp. Det ska bli spännande att prova på samhällets uteliv. Men framförallt ser jag framemot en herrmiddag det har pratats väldigt, väldigt länge om. Bara om Jens-Åke hinner vakna tills matlagningen ska sätta igång så kan det nog faktiskt bli av den här gången.

Svår sittning i Åkarp med andra ord. Hetare lördagkväll får man leta efter!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, va han tjatar om pingis, ar inte det i kina som det ar poppis, thailand vetefan, eller kanske kanner du att du missade nag nar du var har? =)

ocksa klippt mig .. pa samma frisor som sist..om du minns? 150 baht (inkl tvatt denna gang), svarslaget!